Lördag, ledig dag!

2013-01-19 @ 10:47:57

Börjar starkt med sovmorgon, vaknar ovanligt nog rätt tidigt med hjälp av väckarklockan där vid nio-tiden. Har precis ätit samma frukost som vanligt, två kokta ägg och en macka. Ska snöra på mig springskorna så fort frukosten har landat, är så fint väder här idag så jag hoppas jag orkar springa länge. Sen idag tänkte vi åka in till söder och promenera omkring och äta middag ute. Kommer bli en mysig kväll!

Det blev inte så farligt sent ute hos kund igår, har varit på Postkodslotteriet och KFUMs Fryshuset i veckan. Så det blev en sväng förbi huvudkontoret för lite aw innan jag åkte hem. Med mycket fokus på min fina nyhet om att jag blir kvar på PwC! Har fått mycket bra feedback i veckan på det jobb jag har gjort, är så roligt att det går så bra. Och att man får höra det också! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: pappa

trogen läsare, du har inte skärpt dej ännu,blir väl snart!

2013-01-21 @ 19:43:52

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS