Konferens!

2013-09-26 @ 17:34:38
Hej alla glada! Här sitter jag under täcket på mitt och Fias rum. Vi är på konferens med jobbet och har det hur bra som helst. Idag har vi haft lite workshops sen har vi fått golflektioner och badat i bubbelpolen. Nu ska vi börja göra oss klara för en fyra-rätters middag där vi håller i underhållningen. Kul att höra hur bra vi har det va?

Annars är det full rulle på jobbet, men det är riktigt kul. Försöker hinna träna också, går sådär men bara det blir nån gång i veckan så ska jag försöka vara nöjd. Jag hinner helt enkelt inte mer just nu.

Nej in i duschen nu! Vi hörs!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS