Typ sol.

2013-07-17 @ 14:56:22

Idag försöker jag sola för första gången i år, går sådär. Kommer mycket moln och det blir långtråkigt. Hur orkar man hålla på såhär hela dagarna egentligen? Måste få bort mina ränder sen får det räcka för i år. Annars då? Rullar på rätt bra här, försöker hinna träffa alla vänner jag saknat och familjen så mycket som möjligt. Känner mig sjukt nöjd över att jag köpte träningskort på Iksu för den här månaden. Har hunnit vara där fem gånger snart på en vecka, riktigt bra med tanke på att jag inte tränat ordentligt på ett år. Har konstant träningsvärk men det är ju så det ska vara!

Ikväll ska jag prova total training. Får se om jag kommer mig ur sängen imorgon. Sen måste jag ner på stan och se nästan Kiss ikväll. Vi ses alla gladaaa!!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS