Snart semester!

2013-07-02 @ 14:25:04

Alltså känslan då man inser att man skulle kunna vara ledig i tio veckor i sommar om man vill - underbart! Är helt klart värt att jobba över under högsäsong med andra ord, är ju roligare att vara ledig nu än på vintern och våren då jag liks bor här. Så på fredag smäller det, men tror jag nöjer mig med sex veckor faktiskt.

Har haft syrran och hennes yngsta hos mig i en vecka nu, så har verkligen kommit in i ett semestertänk. Men det är bra att varva ner! Så snart syns vi Umeå!

Kommentarer
Postat av: pappa

jordgubbslandet väntar på dig längtar till en rensning

2013-07-03 @ 09:40:07

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS