Sjuk..

2013-01-24 @ 22:20:09

Dör hosta- och feberdöden.

Jag var till och med hemma igår! Jag tror jag minns en gång jag varit hemma sjuk från ett jobb förut.. Det här är inte bra alltså! Men inte så mycket att göra något åt, ibland är det omöjligt att bita ihop, typ. I helgen blir det lugna puckar för min del, Patrik ska på aw imorgon i alla fall. Sen kan det hända att jag har planerat en överraskning också. Får se hur snabbt han hinner läsa det här! Ju snabbare desto roligare, det blir bara en längre väntan... Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: P

Jag läser ju direkt när du har bloggat!!

2013-01-24 @ 22:25:24
Postat av: pappa

bli frisk och få en mysig helg tillsammans ps vi får väl höra om överraskningen.mys pys på er.kram

2013-01-25 @ 08:59:18
Postat av: Mabe

Hehe, jag har samma inställning som dig angående överraskningar - så länge det inte är jag som ska överraskas! ;)

Krya på dig! :)

2013-01-25 @ 18:07:16

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS