Torsdag.

2013-02-07 @ 21:24:03

Ja ni, vad ska jag skriva om idag då? Det blir lite bilder uppladdade nu för tiden, men det är för att jag bloggar från telen. Lång historia. Det gick bra hos kund idag, har suttit på kontoret och gjort klart det mesta av revisionen. Kom väl hem för en timma sen typ, men det är värt att få gå hem tidigt imorgon. Har jag tur så är det bra skidväder imorgon! Ser fram emot helg, ska försöka ta mig ut mycket och så blir det tapaskväll hos en på jobbet. Nu sitter Patrik och kollar på bilder från Thailand, tänk om man va där igen...

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS