Inte sjuk!

2013-02-06 @ 21:31:41

Men nu är stackars ru sjuk istället! Är lite mer att göra på jobbet nu för mig, har hunnit jobba över några timmar i veckan. Men tänkte smita hem tidigt på fredag istället, lätt värt. Mer då?! Gissa vem som har köpt skidor!! Alltså inte för att åka utförs, utan slättförs! Så det blir helgens plåga. Kan ju vara bra att röra på sig lite. Är lite orolig för hur det ska gå, är ju typ 10 år sedan jag åkte skidor sist. Av en anledning då jag hatar det. Men vad gör man inte, kan vara bra att ha något att göra här nere utomhus. Förresten, vi har bokat två resor hem, en i början av mars och en i slutet av maj så det känns roligt. Ni får se till att ha tid att träffa oss då!

Imorgon ska jag ut till kund, är kul att få åka ut och träffa folk! Så det börjar vara dags att hoppa i säng, men kan inte låta bli att vilja se andra halvlek av fotbollen.. Inte för att jag vill veta hur det slutar. Nej, om man skulle göra sig klar för sängen! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: pappa

jag har tagit ledigt så vi kan träffas då ni kommer!ha det bra!

2013-02-07 @ 00:11:01
Postat av: Mamma

Hej på er, som om han måste ta ledigt????? hälsa sjukligen och agnes/kram

2013-02-07 @ 17:52:25
Postat av: Isabelle

Längtar tills ni kommer :-) :-) :-) :-) :-)

2013-02-11 @ 10:12:52

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS