Söndag!

2013-12-08 @ 19:43:13
Jaha det var ännu en helg. Julfesten som jag var med och fixade på jobbet i fredags blev jättebra och mysig. Skickar med lite bilder. Igår var jag på inflyttningsfest hos Henke och Frida. Det var riktigt kul! Idag har jag fikat med Nina och Mathias på söder. Det är så kul att få träffa lite folk hemifrån och jag längtar tills i sommar då dem flyttar hit! Ikväll slappar jag och tvättar, känns lagom. I veckan har jag inget planerat på jobbet utan ska försöka samla ihop alla lösa trådar så jag kan få vara ledig på riktigt över jul. Ska på julbord på Röda Korset med alla frivilligarbetare på min kupa, kommer säkert bli mysigt. Trivs så himla bra där. Ja det var väl det som hänt sen sist! Hej svejs. 





Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS