Sovdags.

2013-08-16 @ 22:31:08

Trött som bara den, har tvingat mig att vara vaken sen åtta för att kunna somna i tid. Inte lätt då man är lite sjuk. Har tänkt skriva här så länge men inte orkat. Livet suger en del just nu, men försöker fokusera på det som är bra. Får massa besök, har en inneboende på halvtid och nästa helg fyller jag år och ska ha en liten fest. På måndag har det gått fyra veckor sen min vän dog och på torsdag är det begravning. Sen är det dags att skärpa sig. Det är tur jag har ett roligt jobb att komma tillbaka till på måndag efter sex veckors semester! Och tur att jag har så himla många fina människor i min närhet, ni är bäst! Var rädd om er. Till sist och viktigast - grattis Ru på 5-årsdagen!

Kommentarer
Postat av: Pe

Grattis igen lillan.

Svar: Hjärta.
Lisa MacGyver

2013-08-19 @ 18:45:42
Postat av: pappa

GLAD ATT DU ÅTER TAGIT UPP DIN BLOGG,DU SKRIVER SÅ SÅ FINT OCH LÄSVÄRT JÄMT,SAMT MAN FÅR EN HÄRLIG INFO OM LIVET I STORSTAN,HOPPAS DU FÅR EN MINNESVÄRD FÖDELSEDAG I STOCKHOLM MED DINA NYA VÄNNER.KRAM KRAM FRÅN PAPPA.PS-KOMMER SNART

Svar: VARFÖR ANVÄNDER DU STORA BOKSTÄVER, DET KÄNNS SOM DU SKRIKER PÅ MIG!? :P
Lisa MacGyver

2013-08-19 @ 22:54:50
Postat av: pappa

med mina glasögon ser de ut som småa,jag skriker inte åt dej, skriker efter dej!

2013-08-21 @ 23:03:06

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS