Ett riktigt inlägg.

2013-08-21 @ 21:27:25
Hej! 
 
Känner att det är dags att skriva ett riktigt inlägg på datorn och ladda upp lite bilder. Den här veckan är tung. Men jag tror den kommer sluta bra. 
 
Det är rätt ensamt här emellanåt utan sambo och katt. Det blev inte bättre av att en nära vän utanför jobbet dör heller. Igår firade vi hans födelsedag, utan honom då, men med familj och vänner. Imorgon är begravningen. Jag hoppas på att det känns bättre efter den och att det går att ta nya tag, känner mig redo i alla fall. Lite bilder för Loves skull. 
 
 
 
 
Imorgon kommer även min kusin Sofie och stannar tills på måndag. Känns riktigt skönt att det kommer folk hemifrån hit som jag tycker om. En bild för Sofie också! 
 
 
 
Men det är inte nog med det, Isabelle kommer också i helgen! Hon är knäpp och hade tänkt överraska mig, och jag anar att det kan hända att även en Emma och en Nina är sugna på att göra samma sak. Det känns helt underbart att ha så fina vänner! Men än är jag inte klar, även Sofi är i Stockholm och kommer vara med och fira min födelsedag!! 
 
 
 
Sen får vi inte glömma mina underbara vänner här i Stockholm heller, Fia kommer självklart på min fest också. Utan henne hade jag inte klarat mig här. Jonsson och Jonsson. 
 
 
Plus att min inneboende Sandra inte har något annat val än att delta, fast det hade hon inte haft även om hon hade hunnit få tag på en lägenhet. Sen kommer även min uppsatspartner Frida och hennes sambo Catrin! Till sist men inte minst kommer även min kollega och fadder Lammet. Snacka om att han kommer ha en bra kväll med alla underbara brudar! 
 
Det får nog räcka för den här gången. Nu är ni lite uppdaterade! Ska försöka skriva lite oftare. Nej en sak till måste jag bara skriva, jag har äntligen köpt ett träningskort på SATS som gäller i hela Stockholm. Det ligger en anläggning precis vid jobbet vilket känns perfekt. Tack och hej! 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint du skriver och så roligt att det kommer så många på din födelsedag. Det är första gången jag inte kan vara med på din dag och det känns så där. Hoppas att det kommer att kännas bättre för dig i framtiden man säger att tiden läker alla sår och så är det också. Lycka till i morgon/ många kramar.

Svar: Ja jättekul är det, så det kommer bli bra ändå fast jag inte får vara hemma! Det är inte sant mamma, då jag fyllde 18 var jag utomlands :P tack! Kram
Lisa MacGyver

2013-08-21 @ 22:26:57
Postat av: Pe

Tänker på dig som sagt Ru... Jag får fira dig nästa helg då jag kommer ner! Kramar

2013-08-22 @ 18:38:54

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS