Onsdag.

2012-10-10 @ 19:44:18
Hej alla glada! Har inte så mycket nytt att skriva. Imorgon kommer mamma och pappa hit så det ska bli väldigt roligt. Självklart är det massa annat som händer som jag missar, typ afterwork med jobbet och afterwork med Erika som kommer ner från Umeå i helgen och en fotbollsmatch jag blev värvad till men det är nog lika bra jag låter bli den i alla fall med tanke på hur länge sen det var jag slutade spela. Men det gör inget, jag vill hellre vara med mamma och pappa faktiskt! Ska bli spännande att tränga ihop sig i våran etta, eller minitvåa. Tur att vi köpte en bäddsoffa.. Jag har jobbat över alla dagar i veckan så jag har 5 timmat till godo så jag går nog hem vid 11 på fredag efter mitt möte. Känns rätt skönt. 
 
Just nu håller jag på med ett företag som gått i konkurs på jobbet, lite annorlunda motför att göra revision på ett bolag. Som det verkar får jag två nya revisionsuppdrag innan veckan är slut så då är hela nästa vecka fixad. Känns väldigt roligt! För övrigt är det väldigt lätt att jobba över på mitt jobb, man märker inte att tiden går vilket klänns som ett bra tecken. Nu ska jag krypa ner i soffan med resten och slötitta på tv. Nästa vecka är det dags att börja träna igen, är lite nervös över hur tungt det kommer bli. Men det blir nog bra, behöver träna upp rygg och axlar för att slippa få ont av att sitta vid datorn så mycket. På tal om ryggen så har jag hunnit vara på massage två gånger på jobbet, sjukt värd personalvårdsförmån. Nej, nu ni, vi hörs! 
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS