Helg!

2012-10-05 @ 18:51:17

Shit vad veckorna går fort! Det var ju nyss helg? Det går bra på jobbet, har lärt mig jättemycket på väldigt kort tid och det är inte så dumt. Trivs bara bättre och bättre, mest tack vare mina kollegor. Visst är ordet kollegor lite typiskt Stockholm? På tal om det påpekas det friskt när jag använder ord som är norrländska, vilket gör att jag inte kan låta bli att fortsätta. Bästa orden hittills är fara, vars och klackeskor. Igår hade vi music quiz på jobbet, delad etta är inte alls dumt även om jag hade föredragit att vinna.. Nästa vecka kommer mamma och pappa hit, det ska bli jättekul! Ska se till att jobba över i början av veckan så jag kan gå hem innan lunch på fredag (flextid äger). Vi kommer hem i början av november så jag hoppas att vi ses då!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS