Stugan.

2012-05-01 @ 11:50:00
Idag tar helgen slut, tyvärr. Vi har inte hunnit göra mycket alls i helgen. Patrik körde omkull med crossen och slog bakhuvudet så han fick en lätt hjärnskakning så han har bara vilat. Jag har inte haft någon ork alls till att göra något, men har inget att skylla på.. Nu ska jag i alla fall vika tvätt, städa, vattna blommorna och sen gå ut och kratta lite innan Patrik slutar jobba. Sen blir det att åka hem igen! Vi ska förbi min pappa på sjukhuset också som opererades igår så han får lite sällskap. Agnes verkar vilja att jag ska klämma in en sista tur runt gräsmattan med henne också, är väl bäst jag gör som hon vill..
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS