Söndag igen då.

2012-05-13 @ 12:54:40
Kanske är dags att klä på sig och göra något vettigt. Det vettiga idag blir att köpa kattsand och rengöringsprylar till flytten. På tisdag går det största kalaset möbler. Igår var vi ute på Rex, vad hände med stället egentligen? Har nog aldrig riktigt gillat rex men nu vet jag inte om jag kommer gå dit någon fler gång. Mest för att folket som var där var så konstiga, jag fick flera knuffar och armbågar i ryggen, Marie fick en armbåge i ögat och Patrik en käftsmäll av någon random. Varför vill man gå ut för att ställa till med bråk? Nej ni kära vänner, inget mer Rex. Kanske är bättre då åldersgränsen är högre än 21, vem vet.. Om man skulle ta tag i det där med kläder då. Förresten, det går väldigt bra med min nya blogg, den är mycket bättre än den här! Hare.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS