Kuligheter.

2012-05-22 @ 14:53:28
Hej alla glada! Idag har vi tryckt vår uppsats och lämnat in den - freedom. Ikväll är jag bjuden på tysk afton hos Franzi med mina gamla kursare från förra terminen. Med mig tar jag ett tyskt vitt vin för att fira avslutet lite extra. Det gör även Maria, Junli och Thomas. Tur jag har sovmorgon imorgon. Efter middagen har jag ordnat så vi kan spela brännboll, för det är något vissa i gänget aldrig i hela sitt liv gjort, helt galet. Det blir väldigt spännande! Annars då? Igår flyttade vi till stugan, tack och lov för en riktig säng och slippa luftmadrasserna vi legat på några nätter nu. Auf wiederschen!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS