Nervös!

2012-03-27 @ 11:53:27
Jaha då är vi med i budgivning på en lägenhet! Är sjukt nervös, mest för att vi vill ha den. Men inte till vilket pris som helst, så förhoppningsvis så bjuder ingen för högt. En liten detalj; lägenheten har diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare.. Lite skillnad motför vår skräplägenhet vi har nu på Ålidhem, fast vi gillar ju den väldigt mycket så tänk hur mycket vi skulle kunna tycka om den här. Törs inte riktigt tro på att vi får lägenheten, fast det kommer väl fler annars.. Nej nu ska jag forsätta kolla mina 45 årsredovisningar så jag blir klar någon gång. Hare.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS