Test av app.

2012-06-25 @ 10:15:10

Det är inte så lätt att blogga med begränsad datatrafik måste jag säga. Tack vare/på grund av fel i sommarschemat så blev jag ledig på midsommarafton. Vi hade väldigt trevligt i Stugunäs med grillning, brännboll och hästklappning. Kvällen fortsatte vid havet med en mysig brasa och massa surr. Lördagen var väl mindre rolig till att börja med men efter ett besök av Jessica med familj blev det crosskörning med det vanliga gänget och filmkväll med Marie. Sen hade jag väldigt tur igår och blev bjuden på bio av Patrik! Snövit var väl rätt okej men inget mer, tyvärr. Det bästa med att jobba är att uppskatta sin ledighet förresten, blir jobb hela veckan och är egentligen bara ledig på fredag men ska försöka få ledigt i alla fall på söndag men vi får se hur det går.. Nej det är väl bäst att få någon fart, hej så länge!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS