Fredagsmys.

2012-06-29 @ 09:42:06

Härligt med sovmorgon, ligger fortfarande i sängen men ska kliva upp snart och ta tag i dagen. Planen är att tvätta och dammsuga, men det är allt. Ska försöka läsa ut min bok så snabbt som möjligt också för nu har jag fått hem de fem första böckerna i serien Game of Thrones och är sjukt sugen på att börja läsa första boken.

Lite oväntat så lyckades jag få ledigt i helgen så nu blir det Wheels för hela slanten! Enda helgen på hela året som jag egentligen vill vara ledig. Nej dags att kliva upp och koka mina ägg och göra en macka. Hej så länge alla glada.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS