Stockholm.

2012-02-10 @ 18:54:28
Ja ni, intervjun gick bra så nu är det bara att vänta på att få höra något! Det var kul att hinna träffa både Maria och Sofi, fast jag flög ju hem vid fyra igen så hann inte så mycket mer. Måste säga att det känns konstigt att snart ha pluggat klart och försöka få ett jobb, jag är ju som rätt van att plugga. Men jag ser fram emot att inte vara urfattig jämt och att få vara ledig på kvällar och helger för det är jag då inte nu kan jag lova! Nu ska jag och min käre hälft se en film och mysa i soffan med vår lilla bäbisboll. Mysbild från Montmartre!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS