Bra jobbat.

2012-02-17 @ 10:23:19
Jag har återigen lyckats ge mig själv nackspärr av att sträcka på mig.. Nackspärr har en tendens att göra mig på dåligt humör men det tänker jag inte tillåta idag, typ. Sitter och skriver på examensarbetet, det går faktiskt rätt bra det här. På tisdag är det seminarium som gäller och då får vi veta vad våra uppsatskamrater har att säga om det vi hittills skrivit!

Hur som, idag ska jag faktiskt ner på stan för att klippa mig. Klippte mig sist i juli så mina toppar är rätt frasiga. Frasigt är bara bra då vi prata våfflor. Har inte varit hos frisören och klippt mig på 2-3 år så får se om jag får mig en helt ny frisyr eller vad som händer. Efteråt blir det i alla fall en fika med trevligt sällskap och sen mer examensarbete.

Helgen består av skoteråkning, grillning, stugis, skridskor och fika. Blir en skön helg känner jag på mig! Nästa vecka blir det en spännande dag på onsdag måste jag säga. Jag gick vidare till anställningsintervju nummer två så jag måste ner till Stockholm igen. Det är bara att hålla tummarna på att allt går bra och framförallt känns bra!

Mer bilder från Paris! Ett museum, en tavla, en lägenhet, två turister, en katedral.
Kommentarer
Postat av: Mona

Oj oj du måste ge mej telefonnr till den snygga karl på bild ett.Ring mej mvh/Mona.

2012-02-18 @ 11:27:10

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS