Ru's födelsedag.

2012-08-08 @ 21:56:51
Ikväll har vi firat Patriks födelsedag med fika för de närmast sörjande. Patriks dag började med en födelsedagssång klistrad på post-it genom hela huset för att jag inte ville stiga upp 4.30 och sjunga innan jobbet. Till det roligaste, han fick en till handkontroll till sitt xbox och ett fotbollsspel och ett bilspel för då vi flyttar ner till Stockholm då är det krig på riktigt i vem som vinner mest. Jag tror självklart på mig själv som vinnare! Annars då? Jag har fått lite roliga papper från jobbet, tänk vad mycket roligt jag har missat då jag jobbat åt Umeå kommun. Jag har även hängt lite på universitetet så nu är uppsatsen arkiverad och uppladdad, plus att jag ansökt om examen. Hata semestertider förresten, jag åkte dit tidigare för någon vecka sen och då var allt stängt, men nu så. Planen framöver är att bara njuta av sista lediga tiden, läsa på lite om jobbet, följa med Patrik ner till Stockholm en sväng för en till arbetsintervju och roligast av allt - avskedsfest kombinerad födelsdagsfest. Hej då! Och Grattis igen stora Ru! 
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS