Vilodag.

2012-04-15 @ 11:25:28
Idag är det lugna puckar här! Blev sovmorgon för första gången på evigheter, känns riktigt bra men är fortfarande trött. Lägenheten var underbar, hur fin som helst och väldigt mysig. Så ni är vi med lägenhet! Hemresan från Stockholm drog ner lyckonivån rätt mycket, vi fick landa i Skellefteå på grund av dimman i Umeå, vilket resulterade i att vi var hemma halv två istället för halv elva och båda skulle som vanligt upp astidigt på fredagen.. Några timmars sömn blev det och efter jobb och plugg så åkte vi till Vindeln för begravning. Väl hemma igen så blev det film i sängen, vi var för trötta för att orka hänga med ut på krogen som det var tänkt.

Igår var det dags att fira Emma, så vi åkte till Boda bord (Skellefteå igen med andra ord..). Det var faktiskt väldigt roligt, men vissa banor var hur svåra som helst. Det slutade lika mellan lagen, men jag undrar om jag vinner i flest blåmärken.. Ser hemsk ut på benen. Men det var värt det! Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa ut min bok, Hunger games. Sjukt spännande bok. Här är några bilder från lägenheten! Hare!






Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS