Stockholm.

2012-04-12 @ 11:56:43
Sitter i ub som vanligt med examensarbetet, massa fula ord riktade mot excel - världens sämsta program. Minitab är en räddare i nöden helt enkelt. Om en timma ska jag däremot gå hem för att sedan flyga till Stockholm för att skriva kontrakt på lägenheten. Det här är tredje gången på fyra månader jag är i storstan över dagen, fruktansvärt miljömissbruk känner jag. Och så ska jag dit igen om en månad med Isabelle för att gå på Black Sabbath, som numera är Ozzy and friends, men det är i alla fall en hel helg. Ser hur som helst fram emot att få se lägenheten, jag hoppas allt känns så bra som det borde och att den inte känns så liten. Fast den är ju liten, en etta på 40m2.. Men jag har insett att all tid hemma spenderar jag och Patrik i samma rum så jag tror inte skillnaden blir så stor. Dags att hugga tag i datamaterialet och hoppas på hög korrelation och en fungerande regressionsanalys. Höres kompisar!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS