Snurr.

2012-04-10 @ 15:17:47
Ja ni glada, ingen lägenhet än.. Vilket projekt det här är alltså. Folk är tokiga på budgivningarna, inte vi. Väntar på svar på ännu en lägenhet nu. Men nu orkar jag knappt hoppas längre. Tänk att det lättaste skulle vara att få jobb och det svåraste att få en lägenhet? För er som inte vet fick jag ju jobbet i Stockholm som revisorassistent på PwC, guldjobbet. Börjar i september så innan dess måste vi ha fått tag på någonstans att bo. Tänk vad skönt det ska bli att bara jobba, få lön och ha semester att se fram emot. Trodde inte att det skulle bli Stockholm, men vad gör man? Kan ju inte sitta kvar här med en fyra år lång utbildning och inte vara redo att flytta för att få jobb. Tur Umeå bara är en timma bort. Det kommer bli så bra det här, till och med Patrik ser fram emot flytten och det är inte dåligt det inte! Nej nu ska jag återgå till mina 45 årsredovisningar som ska analyseras.. Är lagomt less i huvudet efter de 18 första jag gjort idag. Hej.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS