Snart helg!

2012-04-27 @ 10:33:21
Nedräkning till långhelg! Kommer tyvärr inte kunna vara helt ledig men vi har ändå planerat helgen i stugan och valborg hos Heidi och Johan. Vi ska flytta lite kartonger hade vi tänkt också, det känns skönt att börja i tid med flytten men vi vet alla hur det slutar än hur bra tid man är ute i... Vi ska också ta ned crossarna till stugan, känns väldigt roligt att snart få köra igen! Min lilla har jag svetsat och kapat till fotpinnarna på, sen har Patrik fixat en massa mer som behövdes och snart åker jag på kolvbyte dessutom. Men mest renovering har det varit för Patrik som har bytt ram, bytt kolv och en massa mer som dessutom har bråkats. Det är roligt med grejer. Trevlig helg!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS