Torsdag?

2011-09-15 @ 18:14:54
Huvva vilken vecka det har varit, plugg blandat med migrän och sena dagar/kvällar på uni. Har därför inte kunnat träna något så ikväll har jag lovat mig själv att släpa mig iväg på ett pass stepmuskel. Jag behöver ny energi och träning är det bästa sättet att ladda om. Imorgon är det workshop 8-12 sen plugg som gäller.. Sen efter det är det ju helg, så trevligt. Har bestämt mig för att ägna min lediga tid åt att räkna uppgifter och kanske åka till stugan en sväng. Men nästa helg, då ni, då ska jag göra något roligt! Nej på med träningskläderna! Ni med! Hej.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS