Söndag.

2011-09-04 @ 15:38:48
Sitter och pluggar för fullt, det går rätt bra än så länge mest tack vare min mac men även för att första kapitlet i boken handlar om saker jag redan har läst om tidigare. Alltid lika trevligt då man faktiskt fattar något av det som står, vilket inte kommer hålla länge till. Helgen har varit rätt slapp. Igår hann jag med en liten stadssväng med Heidi och lilla Linus. Han har faktiskt fått sina första tänder. Till middag slog vi på stort, tanken var pasta med skinksås men det blev en kombination av tacos och tapas med ett glas rött vin till och därefter en promenad i det inte så fina vädret. Snart ska jag ge mig med plugget och hämta upp min man i garaget sen blir det middag hos mamma och pappa!
Får se om vi tar oss iväg till Iksu ikväll för ett träningspass. Vi båda har känt oss småsjuk hela veckan men jag har ingen lust att sitta still längre så det blir nog ett lite lugnare pass i gymmet. Imorgon är första riktiga pluggdagen, har registrerat mig på nätet så behöver inte tänka på det utan blir att sitta i ub hela dagen lång och läsa. På tisdag är det introduktion och på torsdag första föreläsningen. Innan fredag morgon måste jag ha läst 7 kapitel, det är ganska exakt 275 sidor. Nej nu får jag ångest, tillbaka till boken... Vi ses till jul ungefär.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS