Söndag igen.

2011-09-11 @ 19:09:08
Veckan närmar sig sitt slut, tänk vad tiden kan gå fort. Igår blev det träning och sen målning av skjulet i stugan, det blir väldigt fint. Väl hemma igen såg vi en bit på en värdelös film, meningslöst med andra ord. Idag har jag och Patrik tränat och handlat. Övrig tid har jag försökt plugga men det är aldrig roligt på en söndag.. Just det, tvättar gör jag just nu också medan Patrik är och skruvar i min skoter. Han gjorde för övrigt jättegod mat till middag, Pasta med skinksås och typ en Grekisk sallad till, mumma!
Plugget kallar, igen, och tyvärr har jag inga bilder att bjuda på idag heller.. Jag hann förresten läsa alla tråkiga sidor innan föreläsningen i fredags. Men nu har jag bytt taktik, bara göra alla hemska övningar för det leder automatiskt till att jag läser hela boken, jag hinner inte läsa och göra alla uppgifter. Så ett block per vecka ska jag jobba med, hoppas det går ihop tidsmässigt för det är ungefär 300 uppgifter per vecka det. Så att.. ja.. Det är bara att fortsätta nu då.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS