Söndag.

2011-09-25 @ 12:45:52
Taskigt att vakna med huvudvärk på en söndag då man ens inte var ute igår. Jag har i alla fall hittat ett sätt att koppla telefonen till datorn, blåtand, så det känns bra. Har inte alls fått så mycket plugg gjort i helgen som jag hade tänkt så idag måste jag köra på ordentligt. Igår var vi i stugan och grejade, åkte bland annat på målarställningen bakom åkgräsklipparen över till grannarna som behövde låna ställningen (den är en husvåning hög). Kan tillägga att det här var min pappas idé, inte min eller Patriks. Väl tillbaka i stan hände inte mycket, vi såg på tv och köpte godis som ingen åt ungefär. Och förresten, glöm inte cykelnyckeln hemma då ni går till uni för att hämta hem cykeln för att slippa gå dit på måndag morgon.

Jag är frisk nu och det känns skönt så imorgon ska jag försöka ta mig iväg och träna. Inte bra att ha så lång paus från träningen, är så himla tungt att komma igång igen. Annars så är det plugg som gäller i veckan. Verkar som jag får se fram emot en rolig helg tack och lov!

Pluggkatten. Straffad för pennan hon stal av mig.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS