Snor.

2011-09-21 @ 20:45:58
Jag som trodde att jag skulle vara frisk idag men icket det blev exakt tvärtom. Hoppas på en bättre dag imorgon. Blev sent på uni igen och en minst lika lång dag imorgon. Tack och lov så har kursansvarig fattat att det är för mycket att läsa så hon tog bort två kapitel, så nu är det bara 18 kapitel att lära sig. Försöker komma på vad jag ska välja för ämne att skriva om på den individulla uppgiften, det lutar mot How to measure and reward the performance on growth of intellectual capital eller något om How to transform legal accounting constraints into efficient tools of performance management? Det beror på om jag hittar bra referenser och intressanta artiklar att läsa. Det är redovisning om en vecka i alla fall, fast först seminarium på fredag för att diskutera case 2. Men vet ni vad, livet känns mindre hopplöst sen det försvann två kapitel, och då jag insåg att jag har en hel vecka att tentaplugga efter den individuella uppgiften!

Förresten, jag körde skoter i helgen. Min pappas rallyskoter på gräsmattan i stugan, det var hur kul som helst och det riktigt kliar i fingrarna i längtan av snö och skoterkörning!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS