Slagen.

2011-09-09 @ 21:58:27
Fy vad den här första veckan har tagit alla mina krafter. Märks att jag inte använt huvudet till mycket i sommar. Har pluggat hela dagarna och knappt kunnat leva på kvällarna. Har hunnit med bara två träningspass och det behövs mer om jag ska orka med dagarna. Ont i huvudet varje dag, ont i halsen och ont i nacke plus rygg - och ändå känns det bra att plugget är igång. Och vet ni vad jag har gjort ikväll? Jo, pluggat mer. Kan ju tyvärr tillägga att tiden jag har orkat lägga ner på plugg i veckan inte räcker om det här ska gå bra. Nej nu har jag klagat färdigt!
Till det roliga i veckan, har en helt ny klass på nästan 60 pers, är bland de minsta jag har haft så det är lite lättare att lära känna folk, snart blir vi indelade i grupper och det känns väldigt spännande. Jag har hunnit luncha med Henrik från nationalekonomin som hade roliga nyheter om barn på väg, och så har jag fredagsfikat med Marie som redan är less på sina gruppmedlemmar efter 5 dagar. Har halvt kommit överrens med Linnea, också från förra terminen, om att börja träna en fast tid tillsammans varje vecka, det är nog det smartaste jag kan göra just nu för att hålla huvudet och kroppen pigg.
Imorgon åker jag och Patrik till stugan och målar klart skjulet, sen är det bara att hänga dit dörrarna och lasta in allt skrot i princip. Hade tänkt ha en helt ledig dag imorgon från plugg men tror att det bara är att glömma.. Nej nu ska jag ge mig, har inte så mycket mer att komma med. Trevlig helg!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS