Skor.

2011-09-22 @ 21:25:25
Ikväll hade Din sko klubbkväll i sin nya butik i MVG, där var inte jag. För jag har inte tid att shoppa vilket betyder att jag har sparat rätt mycket pengar de här tre veckorna. Det här har gjort att jag hatar kläderna och skorna jag har för jag är så less på att se dem, varje dag sliter jag ut tre-fyra ombyten ur garderoben och slänger dem på golvet. Inte bra då det leder till att jag varje dag måste städa efter mig själv också. Och mina skor är det hål i.

Jag har i alla fall köpt en flaska rött vin till imorgon då jag inte alls ska göra något kul som det var tänkt för jag har för mycket plugg, men vin ska jag ändå dricka så det så. Patrik får roa sig åt mig helt enkelt. Men det är bara jobbigt att gå ut då man är sjuk så det är lika bra att vara hemma. Det värsta är att jag är okej med det här, även om det kanske inte märks.

Kommentarer
Postat av: Mabe

Förstår verkligen din klädsituation, det är detsamma här borta med! Så när du lyckas slita dig upp ur pluggningen, ska vi ta en shoppingtur tillsammans! Det har vi båda definitivt förtjänat! :)

2011-09-24 @ 20:05:22

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS