Pluggsöndag..

2011-09-18 @ 14:35:35
Det är inte kul att plugga på söndagar, känns som om alla borde få vara ledig då. Hur som, min förkylning är inte bättre men humöret är rätt okej tack vare en pepsi och naturgodis. Agnes är världens lataste och har bara legat och sovit hela dagen här med mig i arbetsrummet. Imorgon ska jag träffa min grupp igen för att börja med nästa grupparbete. Vet inte om jag har skrivit något om min grupp? Har en tjej från Kina som heter Li, en kille från Schweiz som heter Thomas och en kille till som heter Lasse och är från Luleå. Det är rätt roligt att få träna sin engelska faktiskt, det behövs alltid.

Nej nu ska jag forsätta plugget, vi ska handla innan middagen så ska försöka skynda på här. Det blir nog en sväng in på Hennes för att försöka hitta några höstkläder idag också. Det är förmodligen dagens höjdpunkt?

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS