Pluggis.

2011-09-19 @ 21:37:22
Blev en sen dag på uni och en sen dag för Patrik på jobbet så vi fuskade med middagen och åt på Frasses. Ingen hit efteråt, ont i magen och så kommer jag säkert få en extra finne imorgon.. Nu ska jag skriva klart en uppgift, maila iväg den och hoppas på att vara i säng inom en timma. Jag längtar tills min förkylning är död så jag kan träna. Ska försöka hinna gå en klättringskurs på Iksu i höst hade jag tänkt, så måste komma i bättre form så jag orkar mig själv! Det känns kul att ha ett mål med träningen faktiskt. En annan som är rätt bra på att klättra är Agnes.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS