Med Mac.

2011-09-02 @ 18:21:34
Efter tusen om och men, efter ett nära köp av en mini-pc och efter ett nära köp av en HP 11,6" så gav jag upp. Ibland är det lika bra att köpa det man verkligen vill ha. Min gamla dator har levt med mig i fyra år och det är jag väldigt nöjd med, men det påstås att min nya dator ska leva längre? Det roliga blir att försöka förstå sig på hur allt fungerar, kunde ens inte göra ett @ men nu har jag bevisligen lärt mig det. Jag har lite ångest över att ha köpt något dyrt men jag är faktiskt värd det här och jag behöver en dator när jag pluggar. Men ni skulle bara veta hur det känns i snåltarmen! Fast det ordnar sig nog snart. Och ni som inte vet så väger den bara 1kg. Jag skyller det här köpet delvis på er alla som har övertalat mig om att det här ska vara en bra idé.
Kommentarer
Postat av: Mabe

HAHAHAHAHA, visste väl att det skulle bli en för dig med! :D

Och det där med kostnaden: det är ju en investering du gjort. Både för pluggets skull och din rygg! ;)



Om det är något du undrar, vet du var du har proffsen!

2011-09-05 @ 11:03:09

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS