Viktigt.

2011-10-20 @ 08:53:22
Ett viktigt meddelande; jag klarade tentan! Helt sjukt bra gjort av mig! Inte med många poäng men över snittet i alla fall. Vilken tur jag har haft med rättningen alltså, trodde verkligen att det inte skulle gå bra det här.

Igår bjöd jag ut min käraste halva på middag på Great Eastern, mums. Sen försökte vi hitta en vinterjacka åt mig och jag hittade flera men ingen fanns kvar i min lilla storlek.. Ibland är det inte bra att vara liten för det verkar som rätt många fler är det. Efter lunch ska Patrik och jag på en tur runt Ersboda och försöka kolla i butikerna där efter en jacka och gå på bolaget. På fredag ska vi nämligen på spelkväll hos Björn och Gustav, det kommer bli jättekul tror jag och säkert blir det en hel del vin inblandat. Hej svejs!
Kommentarer
Postat av: Isabelle

Grattis till tentan :)

2011-10-23 @ 19:25:15
Postat av: Lisa

SV Isabelle: Tack så mycket! :D

2011-10-25 @ 22:09:18
URL: http://lisamacgyver.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS