Trög.

2011-10-04 @ 21:35:22
Grattis i förväg till mig som inte kommer klara tentan. Men jag har som kommit över det i förväg så nu då jag pluggar gör jag fina anteckningar som jag kan använda till omtentan. Jag sitter fortfarande på ub, har haft en paus för lunch och en för middag men inte fattar jag något mer än igår, känns det som i alla fall. Blä blä blä. Känns som jag håller på att brya ihop, men det har jag inte tid med så jag måste försöka hoppa över brytandet och bita hårdare. Det lustiga är att alla kursare sitter i samma sits, det är ganska underhållande att prata med de andra för det syns verkligen hur desperata de är och hur nära de är på att brya ihop, antar att jag ser likadan ut i och för sig.

Mina böcker som jag beställt kom idag så nu har jag två stycken nya att läsa på kvällen, har läst klart alla True Blood-böckerna som jag hade men nu har jag de två sista också. I den bunten kom även de tre nästa böckerna som behövs till plugget, ungefär lika inspererande som den nuvarande boken, inte alls alltså. Nej nu ska vi inte klaga något mer, tror ni har fått nog av mina glädjande inlägg och vill nog helst att jag ska sluta skriva om jag inte har något vettigare att komma med. Ni har rätt, tack för mig.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS