Trevligheter.

2011-10-03 @ 22:38:43
Tyvärr, men bara för Maries skull, måste jag meddela att hela helgen redan är oväntat uppbokad. Först så ska vi på födelsedagsmiddag hos min syster på fredag. Och helt plötsligt så på lördag ska jag och Patrik till Sundsvall, han bjuder oss på en hotellnatt och badning på Himlabadet. Tänk om det kunde vara helg redan nu och tentan var gjord.. Hur som, det är tur jag har någon här hemma som är underbar. Underbarast, even!! Nej nu ska jag hoppa. Kom inte hem förrän halv sju från ub och så har jag försökt plugga mer här hemma också så nu är jag rätt slut. Imorgon blir det... plugg! Hejs.
Kommentarer
Postat av: Mabe

Attans! Men helgen efter det bokar jag dig, och du kommer inte undan. Även du behöver en paus från böckerna! :D

2011-10-04 @ 20:47:19
Postat av: Lisa

SV Marie: ja det blev lite oväntat ändrade planer här. Det låter som en mycket bra idé tycker jag. Fundera på vart du vill ut, och fråga gärna om några i din klass vill med så kan vi dra en pubrunda på campus :)

2011-10-04 @ 21:31:42

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS