Tisdag.

2011-10-18 @ 18:49:35
Jaha då var arbete nummer två inlämnat, imorgon börjar vi på vårt term paper som ska skrivas samtidigt som case 3.. Idag kom jag hem tidigaste tiden på evigheter känns det som, klockan var bara tre så jag unnade mig en sovstund i soffan medan Patrik stekte pannkakor. Agnes är så söt och går omkring och purrar hela tiden och gör sig till så hon ser ut som en ostkrok. Det är mysigt. Jag har saknat henne hela dagen. Snart ska jag hoppa i träningskläderna och promenera i höstrusket till Iksu. Blir stepmuskel ikväll vilket tror jag passar rätt bra med tanke på min träningsvärk i triceps.. Bilder på min trognaste pluggkompis!


Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS