Tisdag?

2011-10-25 @ 22:00:11
Ja ni glada då är case 3 inlämnat och ska redovisas imorgon, på fredag ska vårt term paper in så det är vad resten av veckan handlar om. Både idag och igår har jag haft väldigt trevliga luncher på uni! Igår träffade jag Henrik från förra kursen och idag lunchade jag med Hanna som jag har läst nästan alla andra kurser med. Det är ju så kul att höra hur det går för alla.

Energin var inte på topp då jag kom hem så det blev en sovstund på typ en och en halv timma innan jag tog mig upp för att göra middag åt mig. Patrik har skruvat i sin cross så jag fick äta ensam idag. Nu har vi nyss veckohandlat, sjukt dyrt som alltid. Tänk om man slapp äta, vad mycket pengar det skulle bli över.

Maj 2008, roligheter med klassisarna.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS