Söndag.

2011-10-16 @ 15:06:18
Försöker plugga just nu, det går inte så bra. Hade väldigt kul igår måste jag säga. Jag cyklade till Marie vid sju där det blev vin och lite gott. Sen blev det krogen, vi började på kårhuset Origo där det hade varit finsittning innan så det var rätt mycket folk. Blev en drink och massa dans innan vi gick till NH. Där var det rätt lite folk istället, men bara trevligt folk. Det spelades mycket 60-tals rock så jag kunde inte varit lyckligare ungefär. Så det blev ännu mer dans, både bugg och twist. Det var bra stämning där kan man då säga, vi träffade många roliga människor. Helt sjukt billigt i baren, 49kr för en drink. Det är om möjligt nästan för billigt? Vi skulle egentligen vidare på E-puben också men vi hade för roligt så det får bli nästa gång. Snart ska jag och min lilla familj hem till mamma och pappa och äta middag!

Kommentarer
Postat av: Mabe

Hahahaha, ååååh, vilka bilder! :D Tack för en trevlig kväll hörru, det måste göras om snart! :)

2011-10-17 @ 11:45:49

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS