Slut på roligheter.

2011-10-02 @ 20:34:21
Ja ni, det lutar mot ett långt inlägg tyvärr utan några bilder idag. Men jag ska försöka sammanfatta mig kort för jag måste sätta mig och plugga igen. Grabbkvällen var väldigt trevlig, skönt att komma ut och se lite folk, extra kul att träffa alla som jag inte sett på ett tag.

Fredagen började med plugg och EPP på Corona med några från min kurs, där kördes det Music Quiz och så åt vi middagsbuffé. Väldigt trevligt, mycket folk och musik vi nästan kände igen.

Sen hem för att byta om igen. Emma och Tobbe kom förbi en stund och sen åkte vi till Nils och Emelie för att träffa dem plus Henke, Jocke och Stefan. Jag passade sen på att åka med Emma och Tobbe till Isabelle och där blev jag kvar på nästa förfest. Sen gick vi till Olles där vi mötte upp alla igen plus träffade lite annat roligt folk, bland annat Tomas och Isabelles bror med kompisar. Trots en slö trubadur lyckades vi få dansa och sjunga lite. På väg hem blev det allsång till Queen i bilen, väldigt vackert.

Igår steg inte jag upp tidigt, men jag och Patrik hann ner på stan för att äta lunch och kika lite. Kvällen ägnades åt plugg och så såg vi en jättebra film, Water for Elephants. Se den filmen om ni gillade Ciderhusreglerna eller Dagboken. Idag har jag suttit på UB och pluggat, och nu ska jag fortsätta plugga. Ja, det blir nog plugg hela dagarna i veckan för på torsdag har jag ju tenta... Men, jag hoppas på att hinna göra massa roligt nästa helg då jag typ är ledig! Hej!
Kommentarer
Postat av: Mabe

Jag bokar upp dig en dag/kväll nästa helg då! :) Har fått praktikschemat för den här veckan, och är ledig hela helgen! Roligast skulle vara att ta en utgång om du är lust? :)

2011-10-03 @ 15:10:31

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS