Lördag.

2011-10-15 @ 09:28:53
Idag känner jag mig pigg och glad så det blir att promenera till Iksu snart och köra Step Kondition. Sen hem och städa lite och sen plugga. Kul att det är så fint väder! Ikväll ska jag och Marie på pubrunda på campus. Det kommer bli jättekul! Tror jag ska köra på klänning ikväll och trotsa kylan.

Imorgon kväll ska jag försöka hinna hälsa på Nina som jag inte träffat på flera veckor nu, det är inte bra. Men det är inte så lätt att passa ihop våra tider, hon pluggar ju till arkitekt och är på resor eller på skolan, så då får man tvinga in en tid som ska passa helt enkelt. Patrik är på veteranmarknad i Sundsvall idag, känns tråkigt att jag inte hade tid att följa med men jag måste bara hinna läsa flera kapitel i helgen för det nya grupparbetet är rätt svårt.. Mot Iksu kompisar!


Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS