Lördag.

2011-10-22 @ 12:45:09
Dagens projekt är att plugga och träna. Nina har bjudit in mig på förfest och utgång ikväll men gårdagens roligheter får nog räcka för den här helgen.. Det som egentligen skulle vara en spelkväll igår blev en fest, vi hann spela en omgång innan folk tappade all koncentration på allt som hade med spelet och göra. Men det var väldigt trevligt, och Björn hade bakat en jättegod cheesecake som jag kunde äta! Tror jag ska unna mig att gå på affären och köpa något gott eftersom jag är så duktig och pluggar på en lördag. Tänk vad man kan hitta på bra ursäkter och belöningssystem ibland.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS