Ensam.

2011-10-11 @ 18:55:59
Stackars mig som får sova ensam inatt, en viss sängkamrat är i Malmö och kommer inte hem förrän imorgon.. Jag har till och med storhandlat själv. Tur han kommer hem imorgon så det blir någon ordning här! Men nu ska jag fika lite sen promenera till Iksu. Ja hör och häpna, det blir träning äntligen. Skulle egentligen ha blivit det igår med men Kiruna knackade på dörren och förstörde hela min kväll, och förresten, jag har ingen tv så ni vet. Det slutade med att karln hotade med att polisanmäla mig. Helt utan anledning tycker jag, men han kan ju få försöka.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh Ruuuuuu

2011-10-11 @ 20:34:58
Postat av: Lisa

SV anonym: looonely...

2011-10-11 @ 22:10:36
Postat av: Mamma

Hej, men så synd om dig!

2011-10-12 @ 13:32:12

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS