Tråkigt.

2011-11-05 @ 19:41:22
Jag vill göra något roligt, inte plugga. Jag köpte ett par riktiga skor att ha i vinter idag i alla fall och det är nog dagens höjdpunkt fast jag är i och för sig lite osäker på om jag ska behålla dem. Och förresten, varför måste ub vara stängt i helgen? Tror inte på den här grejen med röda dagar. Imorgon blir det nog lunch på stan och träning på kvällen, sen har vi varit så smarta att vi glömt boka tvättid så om jag vill ha några rena kläder i veckan så måste jag stiga upp och tvätta 7-9, på en söndag!?! Hoppas ni har en rolig helg.
Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, fina skor och dom ser varma ut. Nu är klockan 0:800 och jag är på jobbet går av på förmiddagen,du är väl i tvättstugan nu förhoppningsvis. Lycka till med plugget och provet på tisdag! Kram

2011-11-06 @ 08:40:05

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS