Studentliv.

2011-11-09 @ 11:26:27
Det tar på krafterna att vara student ibland. Tentan igår gick rätt bra så jag borde ha klarat mig om jag nu inte misstar mig helt och hållet, får hoppas att vi får tillbaka dem snabbt. Det blev även tentafest, i och för sig med dålig uppslutning från våran klass på E-puben. Där var det däremot fullt, de var tvugna att sluta ta in folk. Idag är jag trött i både huvudet och kroppen, ska försöka rycka upp mig och städa lite sen börjar ju nästa moment idag kl ett så då är det bara att ta sig till uni igen. På fredag är världens viktigaste dag, berättar om det sen. Resten av helgen handlar om stugan, farsdag och Ronjas födelsedag! Hare.
Kommentarer
Postat av: Lisas pappa

det är ju lördag nu vars är fredagens nyhet?

2011-11-12 @ 02:16:59

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS