Plugg, träning, plugg.

2011-11-15 @ 19:24:24
Ja grattis till mig som klarade tentan. Fast det borde jag också ha gjort. Hinner inte skriva så mycket, men det gick jättebra i fredags så nu på fredag är världens viktigaste dag igen! Herregud alltså, klarar inte av att gå och vänta på något, blir det enda jag tänker på. I helgen har jag varit nästan helt ledig från plugg, eller tagit mig ledig, det har varit jätteskönt att få slappa i stugan, hinna träffa familjen och vänner. Har kommit igång bra med träningen så nu ska jag knyta på mig springskorna och ta mig till Iksu och köra Stepmuskel med Johanna. Känns bra det här med träningen, hatar då man bara tar sig iväg någon gång i veckan för det är inte värt att betala så mycket som man gör för att träna på Iksu om man inte utnyttjar kortet. Jag tror jag ska försöka hålla mig till att snitta fyra gånger i veckan nu. Lycka till till mig själv!
Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, Lycka Till!

2011-11-16 @ 18:22:36

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS