Onsdag.

2011-11-30 @ 19:14:52
Vad tiden går fort, inte för att jag har roligt utan för att jag har mycket att göra. Jag gillar inte uppgifter som tar lång tid att räkna. Stepmuskel snart, har träningsvärk från passet igår så det blir spännande att vakna imorgon med en eventuell dubbel träningsvärk. På tal om imorgon, då har jag seminarium och ska opponera på en annan grupps valuation project. Det känns som vi har gjort ett bra jobb faktiskt. Förresten, visst är det julmarknad på Gammlia i helgen? Hade varit fint med lite snö om man ska släpa sig dit, brukar ju vara rätt mysigt där ändå. Hej svejs!
Kommentarer
Postat av: Julia

Samma här, det känns som att jag nyss skrev ett 1 novemberinlägg. Galet. Att tiden går fort för mig beror också på stressen, men när jag läser din blogg känns mitt liv som ganska lugnt och lätt ;) Lycka till med allt!

2011-11-30 @ 21:41:01
URL: http://lorissalovebomb.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS