Nostalgi.

2011-11-05 @ 10:38:06
Tänk vad vi saknar våra resor ibland. För ett år sedan var vi ju i Thailand, så jag råkade kolla på alla bilder igen så nu måste jag dela med mig av dem. Rätt stor kontrast mot vädret här hemma just nu. Och på tal om det, borde det inte ha snöat minst en gång redan?











Undra vart vi ska åka nästa gång? Jag skulle vilja åka till något fint ställe i Afrika i alla fall. Nej nu är det dags att börja megaplugget för dagen, har ju tenta på tisdag så det är som fullt upp här. Får se om jag kanske hinner följa med Patrik och shoppa lite senare. Förra helgen var ju lite roligare med EPP på fredagen och fest på lördagen, nu är det ju som bara plugg som gäller.. Tack och lov fuskade vi och köpte godis igår så jag har något att trösta mig med idag!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS